Warszawa
projekt budowlany: 2017-2020
realizacja: 2017-2020
Punkty obsługi pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego, których dotyczy opracowanie, znajdują się na Dworcu Centralnym, w CH Blue City oraz na stacjach metra: Marymont, Plac Wilsona, w Dworzec Gdański, Ratusz Arsenał, Świętokrzyska, Świętokrzyska 2, Centrum, Politechnika, Służew, Imielin, Rondo ONZ, Nowy Świat-Uniwersytet, Stadion Narodowy i Dworzec Wileński. W pomieszczeniach zapewniono stanowiska do obsługi klientów, w tym także osób niepełnosprawnych poprzez obniżenie lady. Stanowiska kasjerskie oddzielono od siebie przepierzeniem z mlecznego szkła. Pracownicy mają dostęp do zaplecza z węzłem sanitarnym. W większości punktów znajdują się miejsca siedzące, zaplanowane z myślą o wygodzie klientów. Wnętrza cechuje jasna kolorystyka z elementami czerwieni, charakterystycznymi dla barw Zarządu Transportu Miejskiego.